Lokális SEO

Lokális SEO
Azzal, hogy a Google megvásárolja a Ponty-t, előkészíti a terepet a helyi kereskedelmi ügyletekkel kapcsolatos stratégia jövőjéhez. Bizonyos vagyok benne, hogy a Google legnagyobb növekedési potenciálja abban rejlik, hogy térképes interface-szel segíti elő a helyi online vásárlási lehetőségeket. Az erre vonatkozó tervükről várhatóan 2021 végére fogunk többet megtudni.
 
A beszámoló továbbra is teljes mértékben központiak, de ha a Google nem vizsgálja felül a Local Guides programmal kapcsolatos beszámolókat, illetve a Q&A-t, akkor a keresői élmény fogja kárát látni. Nem tűnik úgy, hogy jelentősen megkopna a bizalom a Google beszámolói dominanciáját illetően 2021-ben, de a gyenge tartalom a bizalom lassú, de biztos vesztéséhez, elcsepegéséhez vezet, hacsak a Google be nem foltozza ezeket a lyukakat.
 
Amint az Apple elindítja a keresőmotorját ebben az évben, a helyi SEO iparágra szükségszerűen fókuszáló Google szembetalálkozhat egy újabb változattal. A Moz Local már szállít az Apple Maps-nek, így ha ügyfelük vagy, máris előrébb vagy az Apple játszmájában, de az Apple keresőmotor optimalizálás lefedettsége fokozott figyelmet igényel az „early bird” szereplőktől.
 
A Nextdoor-t, a helyi vállalkozásokkal kapcsolatos ráerősítése szemmel láthatóan új magaslatokba emeli, és remélhetőleg egy sokkal inkább ügynökségbarát megoldás fejlesztésére sarkallja. A Nextdoor az a strukturált hivatkozás platform, ami a leginkább érdeklődéssel tölt el az újévben, ráadásul a Moz Local jelenleg egy olyan magas szintű megoldási tervet ajánl az ügynökségeknek, amivel segítséget nyújt, hogy ügyfeleiket áthozzák a Nextdoor (egy olyan funkció, ami hiányzik a saját interface-ük platformjáról) felületére.
 
A helyi egészségügyi és személyes szolgáltatást biztosítóknak szüksége lehet az alkalmazásaik kiterjesztésére (legalább is időszakosan). Amint egy valóban sikeres COVID-19 vakcina széleskörben alkalmazottá válik, várható lesz azon kliensek foglalásainak megugrása, akik a lezárások alatt minden időpontjukat felfüggesztették. Most van itt az ideje jó foglalási szoftverek fejlesztésének és a Google ezzel kapcsolatos lehetőségeinek az értékelésére is, hiszen az online hírnevet annak a képessége fogja megadni, hogy az ügyfelet látják-e időben és tudják-e biztonsággal kezelni. 



 

Azzal, hogy a Google megvásárolja a Ponty-t, előkészíti a terepet a helyi kereskedelmi ügyletekkel kapcsolatos stratégia jövőjéhez. Bizonyos vagyok benne, hogy a Google legnagyobb növekedési potenciálja abban rejlik, hogy térképes interface-szel segíti elő a helyi online vásárlási lehetőségeket. Az erre vonatkozó tervükről várhatóan 2021 végére fogunk többet megtudni.
 
A beszámoló továbbra is teljes mértékben központiak, de ha a Google nem vizsgálja felül a Local Guides programmal kapcsolatos beszámolókat, illetve a Q&A-t, akkor a keresői élmény fogja kárát látni. Nem tűnik úgy, hogy jelentősen megkopna a bizalom a Google beszámolói dominanciáját illetően 2021-ben, de a gyenge tartalom a bizalom lassú, de biztos vesztéséhez, elcsepegéséhez vezet, hacsak a Google be nem foltozza ezeket a lyukakat.
 
Amint az Apple elindítja a keresőmotorját ebben az évben, a helyi SEO iparágra szükségszerűen fókuszáló Google szembetalálkozhat egy újabb változattal. A Moz Local már szállít az Apple Maps-nek, így ha ügyfelük vagy, máris előrébb vagy az Apple játszmájában, de az Apple keresőmotor optimalizálás lefedettsége fokozott figyelmet igényel az „early bird” szereplőktől.
 
A Nextdoor-t, a helyi vállalkozásokkal kapcsolatos ráerősítése szemmel láthatóan új magaslatokba emeli, és remélhetőleg egy sokkal inkább ügynökségbarát megoldás fejlesztésére sarkallja. A Nextdoor az a strukturált hivatkozás platform, ami a leginkább érdeklődéssel tölt el az újévben, ráadásul a Moz Local jelenleg egy olyan magas szintű megoldási tervet ajánl az ügynökségeknek, amivel segítséget nyújt, hogy ügyfeleiket áthozzák a Nextdoor (egy olyan funkció, ami hiányzik a saját interface-ük platformjáról) felületére.
 
A helyi egészségügyi és személyes szolgáltatást biztosítóknak szüksége lehet az alkalmazásaik kiterjesztésére (legalább is időszakosan). Amint egy valóban sikeres COVID-19 vakcina széleskörben alkalmazottá válik, várható lesz azon kliensek foglalásainak megugrása, akik a lezárások alatt minden időpontjukat felfüggesztették. Most van itt az ideje jó foglalási szoftverek fejlesztésének és a Google ezzel kapcsolatos lehetőségeinek az értékelésére is, hiszen az online hírnevet annak a képessége fogja megadni, hogy az ügyfelet látják-e időben és tudják-e biztonsággal kezelni.